Thursday 21 May 2009

~my nExt sTop~

Setelah semiggu & 1 hari berada kat
kolej matrikulasi melaka
x sangke akhirnye.......
saye,wo aku n me berjaya wat keputusan.....
2 quit...
try 2 put a full stop.....
macam x percaya pOn ade.....

seminggu orientasi kat matrix....
really full of fun n joyness....haha...
brO n sis yg spOrting.....baek...n sOleh....of course!!:>
aktiviti yang bleyla tahan padat....
mase yang agakla padat....

kawan 2 yang best lagi mantap.. haha.....especially....
my rOOmates n all kengkawan yg same grOup mentOr mEntee, paktikum n tutOr...
miz u guys...
pensyarah 2 yang lawak n cool...(especially Mr Raj...hehe...pnsyrh Chemis...)

but still, da most thanx 2 miss Suraida....
4 her kindness n GUD WORDS.....
sampai saye brani untuk buat keputusan sebesar ini.....

still, i know...
all this is my fate.....
that been wrOte dOwn 4 me...
a long tyme ago....

everything...
will 4 sure gain my experiences.....
to face much more obstales in my life...

Whatever it is....
InsyaAllah,
this 7 june.....
i"ll register kat mmu...
Malaysia Multimedia Universiti.....
Melaka Campus...kat Ayer KerOh..Bukit Beruang....
under mmu Chansellor Scholarship.....
1 lg pengalaman baru...hehe...
can't wait 2 see all foreigner...haha....
especially yang negro...hahaha....jahat....:>

but still now, i'm still waiting 4 interview result....bfsu..
de end of june.....
hOpe 2 get it...
cOz can't wait 2 c kak kynah there..hehe....

whatever things that may cross me after this.....
i hOpe it will give a gud lessons 2 me....
2 bcome more mature....
n learn hOw hard is a life...:>
InsyaALLah....
wallahualam.....

No comments:

Post a Comment